برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

لذت دوباره

لذتی را از نو شناخته ام؛
دیگر ستاره ها را٬ در آسمان بشمارم؛
نه در شب چشمان تو!
نظرات 7 + ارسال نظر
بیژبیژ پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24

بیشتر از متن با فرا متن حال کردم.بد نیست گاهی آدم بگه : برید به درک و دست از سرم بردارید...

Maryam پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:44

age Raah-haaye no voojood nadasht chi kaar mikardim?
inam ne'ematie mesle faraamoushi

مهدی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 http://ultraesfand.blogfa.com

خب راستش من این سه خط رو چهار بار خوندم !

ساندویچ دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 http://sandwich.blogfa.com

سلام امین خان
ممنون از حضور سبزتون
همچنین ممنون از انتقاد و نظرتون
سعی میکنم بیشتر دقت کنم
خوشحال شدم
موفق باشی دوست عزیز

نازلی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 http://darentezarmojeze.blogsky.com

به امین جوووون میبینم که بعد از قرنها پست گذاشتین. باشه چشم میریم دیگه پیدامون هم نمیشه.
کی اصلا گفته که تو توی چشمای اون دنبال ستاره بگردی
اصلا کی به تو گفته که رمانتیک باشی
اصلا کی گفته که تو به چشم اون نگاه کنی
همین که اجازه دادیم تو آسمون ستاره ها رو ببینی برو خدارو شکر کن.

فیروزه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24

من ستاره های افتاده از چشمانش را در جیبم جای خواهم داد
و به یاد او لمسشان خواهم کرد

... یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:48

اگه یاد بگیریم زاویه نگاهمون رو نسبت به پدیده ها عوض کنیم،دنیا جای بهتری می شه برای زندگی کردن،شاید کم کم نزدیک بشه به همون بهشتی که می خوای بسازیش!

شاید!
چراکه نه!
بدون شک!
امیدوارم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد