برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

درخواست

نویسنده مان قهر کرده و رفته مرخصی  

نویسنده دوست عزیز و برادر مهربانم  

این روزها دلمان تنگتر از این است که تو هم به ما پشت کنی  

بنویس که دلتنگ نوشته هایت هستیم 

خواهر کوچک تو

نظرات 16 + ارسال نظر
ستایش سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

اقا امین این درخواست من هم هست پس کجایی قهرکردی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هویزه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:24

سلام دوستان!
امروز به شکل گذری از اینجا عبور می کردم دیدم انگار بر دیوار این آقا از دل تنگی نوشتین؟
نوشته های پیشین از دل برآمدند گویا! پس شاید دچار دل مردگی ست؟!
دوستان اگر دل مرده است به او سخت نگیرید و او را رها کنید که علاج دل مردگی شاید وراجی نیست!!!

خواهش میکنم اینطور قضاوت نکنید هیچکدام از نوشته های امین عزیز وراجی نیستند و شمایی که همینطوری از اینجا رد میشین لطفا وراجی نکنین.

ستایش پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:31

خداروشکرکه لااقل جوابمو می دی برات دعا میکنم ولی این روبدون همه مایه موقعه های تواین موقعیتها گیرمی کنیم از خدامی خوام دوباره بشی همون اقا امین خودمون مواظب خودت باش

صادق شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:03 http://www.pelak21.blogfa.com

سلام.
من هم به عنوان یکی از اعضای تشکل « درخواست برای بازگشت امین » همین جا درخواست کتبی و رسمی خودم را برای بازگشت این جوان هنرمند به عرصه وبلاگ نویسی اعلام می کنم .
جون سیبیلات برگرد امین جاننننننننن
از طرف صادق عضو ثابت تشکل « درخواست برای بازگشت امین »

آقا این تشکل چه شرایطی داره:)))

امین شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:43 http://morpheus.blogsky.com

با عرض سلام و تشکر و امتنان بی پایان از خیل عظیم طرفداران و عاشقان و سینه چاکان٬ از این جایگاه رسماْ اعلام می دارم که هیچ گونه ارتباطی با تشکل یا تشکل هایی از این دست نداشته و قویاٌ رفتار بی رحمانه ایشان را برای بازگشت اینجانب به آن عرصه پرتکاپو تحریم کرده و از خداوند منان خواستارم که ایشان را به راه راست بازگرداند!!!

مهدی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:43 http://ultraesfand.blogfa.com

همان‌جا بمان که ایستاده‌ای!
بر درگاهی که فانوس ندارد
کنار پنجره‌ای تاریک
زیر ماهی که نور ندارد
در عمق جاده‌ای باریک
که من در آن دور می‌شوم.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:53

پیوست آن که: خواهر من! شما بزرگ مایی!!!نفرما!!!
ما هم روزی خواهیم....

شما؟؟؟؟؟

انوشه دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:17

سلام!
دوستان علاقه مند شدم که ببینم این آقای امین بعد این همه مدت چه می خواهند بنویسند که شما این قدر مشتاق شنیدنش هستین؟!!!

این آقای امین هر چه بنویسه خوبه و دوست داشتنی فقط کافیه که افتخار بده و بنویسه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:18

بابا من ام امین! دیگه ما رو تو وبلاگ خودمون هم نمی شناسی؟
می گی شما؟؟؟؟ آخه این انصافه جانم؟

من امین نیستم که کامنت ها رو تایید میکنم بخاطر همین نشناختم هنوز هم نمیشناسم.
اگه پایین مطلب رو بخونین متوجه میشین که کی مطلب رو نوشته .

امین دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:18 http://morpheus.blogsky.com

بابا نازلی من ام دایی امین! به خدا اگه دروغ بگم!!!والا!!!

علیرضا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://Alirezza.blogsky.com

آقا امین من که می دونم چرا نمی نویسی دیگه!!!!
دوست خوبم زشته!!!
بنویس!!!
ما در جریانیم!

[ بدون نام ] شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:05

نه این که حرفی نباشد....

هست...

یک دنیا...


اما دلی نیست برای نوشتن ...

ذهنی نیست ...

نیرویی نیست ...

شما؟؟؟؟؟

ستایش شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:37

کجایی گل پسر

شین بانو چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 http://shinbanu.persianblog.ir

آخه چرا؟؟؟؟
این روزها همه قهرن

شرمنده!!!تنها همین رو بلدم بگم!
این روزها دست و دلمون با هم قهر کردن....دست اگه بنویسه از دل نمی نویسه!!!

دزموند شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:21

اگه بخوای به ما پشت کنی ما هم ...ونت میزاریم پس به ما تا خودمون نگفتیم پشت نکن

ما منتظریم برادر!!!!
شما امر کن ما می خوابیمممم!!!!

شکوفه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:37 http://www.shokofesolimani.blogfa.com

سلام دوست عزیز یه مشکل خیلی بزرگی واسه من پیش اومده امیدوارم شما بتونید حلش کنید دنبال کسی بنام حامد هستم با این وبلاگ http://www.tahsigar.blogfa.com/8707.aspx
البته این وبلاگ قبلیشه و شما رو اونجا لینک کرده بوده لطفا خواهشا اگر خبری ازش دارید منو در جریان بگذارید خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد