برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

یائسه

باکره، یائسه خواهم مرد.



                  «به یاد علی حاتمی»

دوستم نداشته باش!!!


دوستم نداشته باش!

دوست داشتنی ای خواهم ساخت به قامت سفید تو, به سرمای قلبت, به سردی دستم رها مانده میان آسمان و زمین و دست تو که در جیببت پنهان کردی.
دوست داشتنی ای خواهم ساخت که در عکس یادگاری در آغوشم بماند بی هراس. لبخند بزند تا بی نهایت زمستان

و اشک شوق بریزد, آن گاه که گرمای وجودم را صمیمانه به او می بخشم. دوست داشتنی ای خواهم ساخت تا بدانی که تو سردترین دوست داشتنی این عالم نیستی!!!!


پینوشت:

دوستان قدیمی من، می دانید که من در این بلاگ بنا به عادت، از تصویر و شکل و نمودار استفاده نمی کردم. اما به تازگی بنا گذاشته ام به عکاسی و نوشتن یادداشتی در کنار آن. به درخواست عزیز تر از جانی این عکس و نوشته را اینجا قرار دادم.

عکس در اواخر بهمن ماه سال 1389 خورشیدی در پارک ساعی گرفته شده .