برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

۱۰۰۱

من ۱۰۰ روش می دانستم و به آن می بالیدم.
او ۱۰۱ روش می دانست و احساس غرور می کرد.
بعد از رفتنش٬ هنوز بهترین خاطره ای که در ذهن دارم٬ همان  یک دیدار تصادفی در کتابخانه است.
 * * *
پدر بزرگ تنها یک روش می دانست.
مادربزرگ نیز از او آموخت.
در ازای آن به  ۱۰۰۱ روش به یکدیگر محبت کردند.
بعد از رفتن  مادربزرگ٬ هر روز ۱۰۰۱ بار پدربزرگ از او یاد می کند.

پینوشت : وقتی به آدم می گن که فقط ۵۰ روز وقت داره که تزش رو ارائه بده وگرنه ...   آدم دیگه به بلاگ نویسی فکر نمی کنه٬ یا به معجزه فکر می کنه یا به اینکه سر پیری و معرکه گیری؟!!
نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:34 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ممنون از ابراز لطف شما!
حتی اگر متن پیام copy و بعدش paste باشه.

پینوکیو شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:40 http://woodenboy.blogfa.com

کمک میخوای بیام کمکت؟؟؟
بچه برو تزتو بنویس میای نت چیکار؟؟
موفق باشی

شرمنده ام به خدا! به روی چشمهام!
میام که روی ماه شما رو(به صورت مجازی البته)ببینم.
والا کمک که چه عرض کنم٬ بیشتر یه استاد ادبیات نمایشی لازم دارم که درباره تاتولوژی و تئاتر مدرن ۳ واحد تدریس کرده باشه٬ به زبان انگلیسی و فرانسه مسلط باشه. تند نویسی هم بدونه٬ در سر هم بندی مطالب هم ید طولایی داشته باشه.

مینا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:12

سلام
امیدوارم به زودی تزتون را ارائه بدید و شیرینیش را هم به بقیه بدین ما هم بی نصیب نمونیم(چشمک)

اما در مورد پستتون
مثل همیشه متفاوت و با نگاهی از نوع دیگر !
عشق ورزیدن خیلی ساده است و همونطور که گفتی فقط با دانستن یک روش میشه همیشه عشق ورزی کردو به ارامش رسید
گاهی دانستن زیاد منجر میشه به ترس و عمل نکردن!

سربلند باشی

اول اینکه شیرینی چه قابله! دوست عزیز!!!!
و هرچه گفتی٬ از زبان دل من گفتی.!

نازلی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

منم اون پدربزرگ و مادربزرگ رو دوست دارم چه باحال بود نوشته ات امین جون.
هم بکش خوب اون پایان نامه رو تموم کن من که جای اساتید بودم ۵۰ روز هم بهت وقت نمیدادم گندشو در آوردی دیگه تو.

نازلی جان با این حالتون! چه لطفی کردین نوشته من رو خوندین!!!!!
والا مشکل از هم و بی هم نیست. مشکل از ... این قسمت رو سانسور کردیم تا در دیدار خانوادگی به عرض شما و جناب آقای شوهر و چراغ علی جان برسانیم....

صادق چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 http://pelak21.blogfa.com

سلام.
امین جان اوون روشهای 100 گانه و یک گانه و اینا همه رو هستمت هرچند این حس توی نوشته هات تکرار شده و نمی دونم اوون جمله کتابخونه رو چرا نوشتی .
من سال اول ابتدائی که بودم وقتی می خواستم تکلیف نقاشیمو انجام بدم همه خونه به حالت آماده باش در می آ مدن آخرش هم نقاش نشدم و رفتم رنگ کار ی یاد گرفتم. حالا تو هم همه رو به حالت آماده باش در بیار و تمومش کن این مایه دردسرو . بلکم یه آدم حسابی توی دوستای ما پیدا بشه. ( دوستان رو هم که می شناسی)
موفق باشی

دریا(کافهء زیر دریا) پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:14 http://felitsa.blogfa.com

خوبی؟با تزت چه کردی؟

سلام دریا جان!
من ظاهراْ خوبم!
اوضاع تز به شدت بحرانیه! ترم ۶ ام و ۲ ترم که این ۶ واحد تز رو تمدید می کنم. الان هم فقط ۶۰ صفحه اش رو نوشتم که ؟<>!٬٫¤٪×،* و از این حرفها.
ببخشید که نشد سری بزنم!

مهدی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:15 http://ultraesfand.blogfa.com

سلام امین جان
فقط می خواستم بگم بعضی وقتا همون چیزی رو می نویسی که من انگار قبلن بهش فکر کردم ولی نتونستم بنویسمش !

سلام مهدی جان!
به خدا من دزد نیستم.... :)
خدا رو شکر که انگار یکی هست که ما رو درک می کنه٬!
آقا مهدی همین جا یه گلایه چرا جواب sms نمی دی؟
ارادت داریم و از این حرفها

عاطفه یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 http://www.atefeh0yalda.persianblog.ir

یعنی همه روشهاتون رو تو کتابخونه با هم چک کردین؟؟!!

نه عزیز جان!
حداقل 95 روش هست که توی کتابخونه قابل چک کردن نیست!

الهه ... چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:44 http://ela7.blogfa.com/

سلام

خسته نباشید !
و آرزوی موفقیت دارم برایتان زیاد ...

یک دنیا ممنون!!!

مهدی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:40 http://ultraesfand.blogfa.com

سلام امین جان
به جان جفتمون اس ام است نرسیده وگرنه حتما جواب می دادم . بعد هم اینکه برادر شما که هی ما رو می پیچونی چرا الکی می گی اس ام اس فرستادی !!!؟

مهدی جان! از همین تریبون اعلام می کنم که من اس ام اس فرستادم خدمتتون. حتی فکر کردم که از دست من دلخور یا همچین چیزی هستید قربان!!!!
از همین تریبون مجدداْ اعلام می کنم که ما مشتاق دیدار شما هستیم٬ هیچا جا نمی ریم همین جا هستیم...(به سبک استادیوم آزادی بخون)

مینا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:06

سلام
چه خبر از تز؟

شیرینی....

سلام!
خبر از تز اینکه شیرینی تز اگر به شیرینیی خرمای ختم٬ منتهی نشه که خدا با ما بوده!
والا دروغ چرا! تا قبر چهار انگشت که بیشتر نیست. یه کم پیش رفته٬ اما من تاب و توان جووونی دیگه ندارم و بریدم!
خلاصه که کلی می تونم غر بزنم!
بلاگ رو هم اینجور پیش بره باید گل بگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد