برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

یائسه

باکره، یائسه خواهم مرد.



                  «به یاد علی حاتمی»

نظرات 5 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:40

هژیر یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 http://mrdiplomat.persianblog.ir/

عمو این خیلی فلسفی بید... سنگین اومدی ها...

ها بابایی!!!
می بینی به چه ... کارهایی افتادیم؟!!!

نازلی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:46 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

امین جان دیگه داری گندشو در میاری نه به اون نوشته خدا نه به این . بابا ایول یه کاری بکن.
دارم یواش یواش عصبانی میشم خودت که میدونی.

ها
عصبانی شو!
خودم هرچی زور زدم فایده نداشت..
شاید خشم تو به کار آمد....

دزموند شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:11

البته بهتره قبل از هر تصمیمی یه تست یائسگی انجام بشه تا هردو طرف با خیال راحت بمیرند

ما آزموده ایم بخت خویش برادر!!!
همین که گرمم و همیشه از آتشی در درون گر می گیرم...نشانه خوبی است...

دزموند شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:18

راستی یاد یه آهنگ از پویا افتادم که میگه:
خانومیت و دوست دارم
باکره گیت دوست دارم
یائسگیت و دوست دارم

با خدا بودنت و
با ائمه بودنت
با صفا بودنت و
دوست دارم......

هاااااااا والااااااووو!!!
من هم دوست دارم!!!
باور کن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد