برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

...

توی هر جمع٬ بین دوست و غریبه٬ گله می کنم که تو دل من را شکستی. چون زورم به خودم نرسید که به من بگویم که من بیمارگونه و ملتمسانه می خواستم و اجازه دادم که دلم شکسته شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام امین جان
خوبی؟
بی خیال دله دیگه .. می شکنه . جلو دوست خیالی نیست اما جلو دشمن ظلمه ..
ان شالله که هیچوقت هیچ کسی دله کسی رو نشکونه و همه شادان و خندان باشن ...

موفق باشی

آقا یه کلام ختم کلام ممنون لطف داری.

ستایش جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:13

آه ،فقط می تونم بگم آه وافسوس...

...

دزموند شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41

الهی سر بشکنه دست بشکنه ولی دل نشکنه
این رو مرحوم حسین پناهی همیشه می گفت.

روانش شاد داداش گلم!!!
راست گفته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد