برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

لذتهایم٬ دوباره!

لذتی را از نو شناخته ام؛
که دیگر ستاره ها را ، در آسمان بشمارم؛
نه در شب چشمان تو!

باز همِ

دیگر قدم زدن درهر کوچه و پس کوچه؛ 

نه پا به پا، به دنبال سایه ی تو!

دست نوازش بر تنه تک درخت کوچه ای که با هم از آن گذشتیم؛

نه دست من، ملتمس، در پی دست گریزان تو! 

دیگر سرودن هرآنچه در دل دارم؛

بی قافیه تو، بی ردیف دوستت دارم؛

نه فریاد خاموش در نگاه دوخته ام به لبهای سکوت تو!

دیگر سپردن فنجان قهوه، بی دلشوره، به چشمهای سیاه بی انتهای کافه دار پیر غمزده

نه چشم دوختن به انتهای فنجان، شاید یافتن ردی از نگاهت به چشمهایم، منتظر و عاشق و ماتم زده!

تپشهای قلبم را اما چه کنم؟

بی  معنایی سکوت میان هر دو تپش، در سکوت خالی سرد و کش دار نبض سرانگشتان تو، که قلب دیگری را نوازش می کند.

این سکوت ممتد خواهد شد.

عادت نخواهم کرد.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 00:02 http://ultraesfand.blogfa.com

چه خوب که کامل کردی شعر رو ...راستش من عادت ندارم به نقد شعر ، شعر رو مثل چای ، مثل شربت آب پرتقال اصل ، می نوشم ، و لذت می برم ، بعد اینکه دیدم این شعر تو هم بهم چسبید ، چه خوب که کاملش کردی

نسرین شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 http://teshne-hastam.persianblog.ir

سلام
همه دستهای مهربان به نوعی به خون آلوده اند
حتی دست مهربانترین ها نیز
مادرت
پدرت
آنها هم به خون آلوده اند
چرا که خوش بختی تو را با به دنیا آوردنت گردن زده اند
چاره ای نیست
.
.
.
چند تایی از پستهایتان را خواندم
زیبا بود و دلنشین
مخصوصا شعر تان
و البته سه نقطه دوست داشتنی
موفق باشید

مینا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 http://love2life.blogsky.com

سلام
یادم نیست که دقیقا کی بود اما چند ماه پیش اینجا اومده بودم و مثل الان از خوندن نوشته اتون لذت برده بودم.

ممنونم که سر زده اید.

" لذتی را از نو شناخته ام؛
که دیگر ستاره ها را ، در آسمان بشمارم؛
نه در شب چشمان تو... "

شعر زیباییه و منو یاد این شعر فروغ انداخت

" آتشی بود و فسرد
رشته ای بود و گسست
دل چو از بند تو رست
جام جادویی اندوه شکست...

آمدم تا بتو آویزم
لیک دیدم که تو آن شاخه بی برگی
لیک دیدم که تو بر چهره امیدم
خنده مرگی ...
وه چه شیرین است
بر سر گور تو ای عشق نیاز آلود
پای کوبیدن
وه چه شیرین است از تو بگسستن و با غیر تو پیوستن
که بهشت اینجاست
به خدا سایه ابر و لب خشت ابنجاست

تو همان به که نیندیشی
به من و درد روانسوزم
که منم از درد نیاسایم
که من از شعله نیفروزم

(فروغ فرخزاد)

علی اکبر شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:20 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شعر زیبا و گیرایی بود.
خوشحالم که علاوه بر کوتاه نویسی داستان دستی هم در شعر و شاعری داری.
برات آرزوی موفقیت می کنم.

نازلی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:43 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

امین حسود بودی خبر نداشتیم بابا بده زشته این کارارو نکن تورو چه به شعر گفتن.
اما در مورد حقیقت شعر فکر نکنم تو آدم بشی و این کارایی که گفتی رو بکنی همون امین جوووووووووووووووون میمونی آخه من تورو میشناسم:D

آنی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:17 http://annesherly.blogfa.com/

سلام...

از بامداد شنبه که ردی از شما در وبلاگم دیدم تا به الان بارها اومدم اینجا... و هر بار یکی از نوشته هاتون رو خوندم...
و واقعاً خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم....
مرسی به خاطر رد پا....!

شاد باشید و سلامت ...
تا بعد...

صادق دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:41 http://pelak21.blogfa.com

سلام
قشنگ بود جناب امین خان . فقط من وقتی داشتم به قسمت آخر نوشتت نگاه می کردم یه لحظه نگران سلامتیت شدم . چون این بی معنائی سکوت میان هر دو تپش می تونه برای قلب خیلی خیلی مضر باشه . به سلامتیت فکر کن و سکوت میان دو تپش رو با یه چیز دیگه پر کن .
گذشته از مزاح نا مناسبی که کردم شعرتون قشنگ بود . ادامه بدین. موفق باشین

... شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:42

عادت می کنیم!
چون ناگزیریم...

چه بسا که بشود از این نیز فراتر رفت!

غزلک دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:06 http://golemamgoli.blogsky.com/

خیلی پشت سر هم بود، حرفای این شعر رو میگم. اوج و فرودش شبیه زیکزاک بود...

راستش بیشتر شبیه نثر مسجع است تا نظم یا شعر...
گاهی وصف الحال که می کنی وزن و ردیف و قافیه به عقب رانده می شوند.
حرفها پشت سر هم می آیند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد