برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

سرگیجه

-          تو فکری؟!

-          معلومه؟!

-          خوب آره!

-          از کجا؟

-          از اینجا!

-          کجا؟

-          اینجا!

-          دقیق تر بگو!

-          اینجا!

-          آهان!

-          چی آهان!

-          اینجا!

-          مگه جاش رو بلد نبودی؟

-          نه!

-          یعنی اصلاً درد نداشت؟!

-          مگه درد هم داره؟

-          نمی دونم.

-          آهان!

-          چی آهان؟

-          نمی دونی.

-          مگه باید بدونم؟

-          من نمی دونم!

-          پس چرا پرسیدی؟

-          من؟!

-          آره تو!

-          چی؟!

-          درباره من پرسیدی؟

-          تو!؟!

-          من!

-          تو چی؟!

-          د....ر....با....ر....ه من!!!!

-          درباره تو چی؟!

-          هیچی.......!!!

-          آهان!

-          چی آهان؟!

-          هیچی!

-          آهان....!

      ..............

-          آهان!

جهنم!

برو به جهنم!

ماندم!

اما او رفت!

جهنم آمد!