برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

دلیل

گاهی ننوشتن مانند نوشتن دلیل می خواهد.

گاهی مردن مانند زندگی کردن دلیل می خواهد.

گاهی سکوت!

این روزها هیچ دلیلی ندارم.

نظرات 10 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام امین جان
خوبی؟
بالاخره برای هر کاری یه دلیلی هم وجود داره و هیچ کاری بدون دلیل نمیشه ...
خوب حالا برای اینکه هیچ دلیلی نداری یه دلیل بیار تا ما هم روشن بشیم ..
اینجوری بهتر نیست ..

والا چی بگم!
یه روز می بینی که می ری سر جلسه امتحان
می گن بنویس...
می بینی پرسش نامه ات سفیده!
می گی چی بنویسم...
می گن بنویس...
می گی شما دیکته کنین من بنویسم
می گن بنویس...
می گی از چی؟
می گن بنویس...
می گی بابا چه حرفی دارم؟ برای چی جواب بنویسم؟
می گن بنویس...
اینجا می فهمی که بابا جان! اشکال نه از امتحانه نه از ممتحن!!!این از اون امتحان هاست که سوالش رو هم باید خودت طرح کنی... باید حرف برای زدن داشته باشی. باید سوال داشته باشی...

جناب آقای دیپلمات شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13

موضوع همین نداشتنه دلیله دادش..به جا و مکان هیچ ربطی نداره..به قول یارعلی: آدم تنها جای دوری نمیره..منظور فقط تنهایی نیست..وقتی بخودی تنهایی یعنی هیچ دلیلی نداری

ها!
تنهام بی دلیل...
تنهاترم می شم.

ستایش شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49

درسته.ولی باید خودمون این دلیلهارو بوجودبیاریم واین دلیل نمیشه که شماازنوشتن فرارکنی.

بله...
اون که جای خود...

غزلک شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:51 http://golemamgoli.blogsky.com/

دارم به این فکر میکنم که دلایلم برای مردن بیشتر از زندگی کردن، ولی نه مرگم دست خودمه نه زندگیم!

البته میدونم این به نوشته تو ربطی نداشت.

والا مسئله مرگ و زندگی نیست.
مسئله کیفیت بودن اه.
چه طور لحظه ها رو زندگی کردنه.
در این صورت مرگ هم سر موقع خودش درست و حسابی میاد

صادق شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://www.pelak21.blogfa.com

سلام امین
چقدر امروز آرزو کردم که با نوشته تو مخالف باشم .
چقدر دوست داشتم به تو بگم نه امین جان به این دلیل و به آنم دلیل اشتباه می کنی
چقدر تلاش کردم به تو گیر بدم یا دست کم پوزخندی ، چیزی متلکی...
امین جان عزیز با کمال احترام و البته شرمندگی باید بگم که حق کاملا با توست
و ...
همین

صادق جان!
من هم شرمنده ام...
راستش بنا رو براین گذاشته بودم که از غم و غصه نگم. پس داستان می نوشتم. خاطره نمی گفتم. درد دل هم نمی کردم.
اما این روزها....
شرمنده

نازلی یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:40

آخه امین گلی چرا غصه داره دلش نبینم.
یه بچه بیار همه چی یادت میره یهو میری جلوی آینه و میبینی که حتی یادت رفته موهاتو شونه کنی. اونوقت دنبال این مسائل فلسفی نمیگردی.
البته این حرفها رو زدم که حالت خوب بشه ولی باید بگم که به قول صادق در کمال احترام کاملا باهات موافقم.
نه تنها دلیلی نیست بلکه هیچ انگیزه ایی هم نمیبینم.
مراقب خودت باش عزیزم.
پینوشت بی ربط: سیما دست موزیکی ها بودا خودشون زنگ زدن گفتن. معلومه حواست نبوده:)

ها~ !!!
سیما پیش اونها چیکار می کرد؟
من هیچ مسئولیتی قبول نمی کنم...والا...

ستایش پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:51

اقا امین پس کجایی شماکه گفتی این مطلبت ربطی به نوشته هات نداره پس چرا ...شماهم مثل مهدی غیبت کبری رفتی؟

والا من نه از کبری چیزی می دانم نه از صغری!
نه به تصمیم کبری کاری دارم نه به ازدواج صغری!
گاهی نوشتن نمی یاد...این روزها که اصلا!
چی بگم والا!

مهدی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:20

امین جان شما دیگه چرا برادر ! حالا سوال اینجاست که ننوشتن بیشتر دلیل می خواهد یا نوشتن !؟ گاهی هم ننوشتنی هایی هستن که بیشتر از نوشتنی ها آدم نیاز داره بنویسدشون ولی گاهی این نیاز اونقدر زیاد می شه که از آستانه کلمه شدن میزنه بیرون و به محدوده سکوت وارد می شن . بعد اینجا همون جاییه که ادم حتما نیاز داره برای خودش دعا کنه که زودتر حالش خوب بشه

گاهی ننوشتن بیش از هر چیزی دلیل می خواهد. گاهی سکوت ها هم بی دلیل می شوند. گاهی تنها سه نقطه دوای هر درد بی درمان است.
مهدی آخ که چه قدر به دعا احتیاج داریم این روزها....آخ...

مثل هیچکس یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 http://paaeez.blogsky.com

اما انگار این روزها دلیل واسه مردن زیاده!!
اصلا شاید انگار تنها چیزیه که دلیل نمیخواد!

شایدها!!!

... شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:22

گاهی بودن و ماندن دلیل می خواهد...

آری و این روزها بیش از همیشه دوستم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد