برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

عکس من بر عکس تو

آن عکس دسته جمعی را به خاطر داری؟
هزار و یک بار آن را ظاهر کردم٬ به امید آنکه شاید٬ فقط شاید یکبار٬ من و تو در آن میان کنار هم قرار گرفته باشیم و آن چهره هایی که به گفتن  «چیز»ی ٬ شادی و سرورشان را به رخ می کشند٬  بین من و تو٬  جدایی ما را به سور نشسته٬  نباشند.
نظرات 7 + ارسال نظر
گلاره دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:12

Very impressive.....

نازلی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

دلم برا شخصیت داستان سوخت چقدر گناه داشت.

مریم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 19:31 http://www.heyranii.blogfa.com

عاشق نوشته هایی هستم که کوتاهند . مثل این نوشتتون .

مینا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:39

توی یک باغچه سنگی
میون دو قاب رنگی
بودن من و تو با هم
داره تصویر قشنگی ...

عکس من بر عکس تو عاشقترینه

چون هنوزم عاشق تو نازنینه

الهی هرکی منو بی تو ببینه
مثل من به خاک دلتنگی بشینه ...


مثل همیشه خیلی خاص نوشتی

ویارهای پسری آبستن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 http://mddm.blogfa.com

تلاش عبث می کردی

به ظاهر کردن نیست که

امروزه روز فوتوشاپ چه معجزه ها که نمی کند!

... جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:20

گاهی برای بدست آوردن باید رها کرد!
به اصرار خواستن و داشتن چیزی که از آن تو نیست و برای تو مقدر نبوده است،تلاش بی ثمری است.

کاملاْ موافقم!

غزلک سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:55

آخی ی ی ی

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد