برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

ترس

عمیق ترین ترس من آن نیست که روزی تو رو از دست بدهم٬ عمیق ترین ترس من این است که روزی تو را فراموش کنم!

نظرات 11 + ارسال نظر
... جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 23:00

چه ترس عجیبی!
اینکه بیشتر از نبود یادش در خاطرت می ترسی!
به هر حال نسیان هم جزیی از ذات انسانه که از قضا خیلی هم ضروریه،چرا که اگه نباشه تحمل خیلی چیزها غیرممکن میشه.
این رسم روزگاره که آروم آروم کمرنگ میشه و بعد تقریباً فراموش میشه! و بعد مدتها ممکنه یه جمله،بو،مکان ویا... اونو به یادت بیاره که در پی اون فقط یه لبخند محوی می زنی و...


نسیان شاید یکی از زیباترین موهبت هایی بود که خدا به ما داد! هرچند که من با شما هم عقیده ام که همیشه چیزی هست که باعث بشه که خاطرات قدیمی در ذهن آدم زنده بشن! گاهی اون قدر قوی که انگار همین دیروز اتفاق افتادن!
می دونی وقتی که چیزی یادت نیاد اون وقت که احساس می کنی که پوک شدی! احساس غریبی می کنی! و احساس این که بی دلیل زنده ای یا بی دلیل زندگی کردی! شاید اون وقت خوردن رو هم فراموش می کنی و بعدش نفس کشیدن!
من گاهی فکر می کنم که بیماران آلزایمری این طوری از بین می رن!

ستایش شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:10

سلام سال نوروبهت تبریک میگم امین وقتی کسی فراموشت میکنه ومیره چرا مانباید فراموشش کنیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب!
چرا که نه!
من می گم که هیچ وقت فراموش نمی کنبم اما می تونیم دیدمون رو نسبت به کل ماجرا عوض کنیم. اون وقت! وقتی که به یاد می یاریم٬ اندوهگین نمی شیم!
ساااااال نوی تو هم مبارک و پر امید!

شین بانو یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 http://shinbanu.persianblog.ir/

فراموش کردن در هر صورت سخته
سال نو مبارک

سال نو مبارک!!!

دریا(کافهء زیر دریا) یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:40

عاشق این پستت شدم. راستی امین جان سال نو مبارک.امیدوارم امسال سال خوبی برای تو و تمام کسانی که دوست داری باشه :)

سلام دریای عزیز و آبی! امیدوارم که آرام باشی و سلامت و موفق! سااااال نوی تو هم مبارک!!
به امید دیدار!

فرشید کریمی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:41 http://www.shirazmehraeen.com

لطف فرمایید از سایت شیراز مهر آیین و وبلاگ آن هم دیداری داشته باشید

کوششم شناسایی هر مطلب مهمی درباره بزرگان و جغرافیای تاریخی فارس است.

آثار دکتر اردوبادی و زندگی نامه و معرفی خاندان وصال شیرازی از این مقوله است

همچنین مقاله های کمیاب-نقدهای ادبی-شعرهای سپید و روانشناسی

الهام دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:40 http://my-existence.blogfa.com/

سلام سال نو مبارک .
وبلاگ خیلی خوبی دارین .
خوشحال می شم به منم سر بزنی .

سلام ممنون! چشم حتماْ

صادق دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 http://www.pelak21.blogfa.com

سلام . عمیق ترین شادباش بابت عید و بهترین آرزوها برای امین عزیز
عمیقا می خواستم بگم :( به همون شخص خیالی )
عمیق ترین ترس من آن نیست که روزی تو رو از دست بدهم٬ عمیق ترین ترس من این است که روزی نتوانم تو را فراموش کنم
خوش بگذره

سلام صادق عزیزم!
سال نوی تو مبارک! عمیق ترین آرزوهای خوب مال تو!
سلامت و موفق و خوشبخت و بهترین بمونی و باشی

الهه ... یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:47 http://ela7.blogfa.com/

من ولی فکر می کنم فراموشی نیاز ِ زندگی کردنه ...

سال نوتون مبارک ...
سلامتی آرزو می کنم براتون و آرامش ...

و درود دوستم ... :)

شاید همین طور که تو می گی باشه دوست من!
اول این که سال نوت خیلی مبارک!
دوم این که خیلی خوشحالم کردی که سری به اینجا زدی!
سال خوب و موفقی داشته باشی!

نازلی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

سلام
به نظر من که هیچی فراموش نمیشه تازه وقتش که میشه همه چیز زنده میشه مثل روز اول. من از فراموش کردن نمیترسم کاش میتونستیم فراموش کنیم یه چیزهایی رو .

اولا به نظر من شما یه دونه ای!
دوما خوب معلومه که نمی شه فراموش کرد. من فقط گفتم ترس داره همین!
سوما شما فراموش کننده یا نکننده در هر دو حالت برای ما عزیزی مامان رامان!

مینا یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:03

سلام

فراموشی خوبه
پلاس خاطرات گذشته را باید دور انداخت
جز مواقعی که خیلی خیلی تنها میشیم
اما با پاسخی که به اولین کامنت دادی موافقم
گاهی آدم از فراموش کردن گذشته احساس پوچی میکنه

سلام دوست خوبم!

فراموش کردن را دوست ندارم. بخشیدن را چرا! درگیر نشدن و گذشتن را چرا! فراموش کردن را دوست ندارم. نتیجه گرفتن را چرا! زندگی رو به جلو را چرا!
اما چرا فراموشی خوبه؟ وقتی که زمانی می رسه که تنها دست افزار تو برای زنده موندن٬ خاطراتت است.؟

setareh شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:47 http://www.7tayeha.blogfa.com


پنج وارونه چه معنا دارد ؟? خواهر کوچکم این را پرسید? من به او خندیدم? کمی آزرده و حیرت زده گفت? روی دیوار و درختان دیدم? بازهم خندیدم? گفت دیروز خودم دیدم? مهران پسر همسایه پنج وارونه به مینو میداد? آنقدر خنده برم داشت که طفلک ترسید? بغلش کردم و بوسیدم و با خود گفتم? بعدها وقتی غم? سقف کوتاه دلت را خم کرد? بی گمان می فهمی? پنج وارونه چه معنا دارد
به من سر بزن وبه زیبایی داری اومدی نظر بدیا میتونی با آرزوی تو ستاره لینکم کنی




خیلی زیبا بود!
ممنون!
کلی ایده داد به من!
چشم حتما!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد