برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

دوستم نداشته باش!!!


دوستم نداشته باش!

دوست داشتنی ای خواهم ساخت به قامت سفید تو, به سرمای قلبت, به سردی دستم رها مانده میان آسمان و زمین و دست تو که در جیببت پنهان کردی.
دوست داشتنی ای خواهم ساخت که در عکس یادگاری در آغوشم بماند بی هراس. لبخند بزند تا بی نهایت زمستان

و اشک شوق بریزد, آن گاه که گرمای وجودم را صمیمانه به او می بخشم. دوست داشتنی ای خواهم ساخت تا بدانی که تو سردترین دوست داشتنی این عالم نیستی!!!!


پینوشت:

دوستان قدیمی من، می دانید که من در این بلاگ بنا به عادت، از تصویر و شکل و نمودار استفاده نمی کردم. اما به تازگی بنا گذاشته ام به عکاسی و نوشتن یادداشتی در کنار آن. به درخواست عزیز تر از جانی این عکس و نوشته را اینجا قرار دادم.

عکس در اواخر بهمن ماه سال 1389 خورشیدی در پارک ساعی گرفته شده .

نظرات 10 + ارسال نظر
شادمهر حسینی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:40 http://xjalebx.blogsky.com

سرررر بزن....

سال نو مبارک شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 http://www.taskhir.com

سلام عیدت مبارک، دوستم نداشته باش جالب بود بهت توصیه میکنم اگه میخوای وبلاگت جذابتر بشه بنر برگزیده نوروز رو تو وبلاگت بزار حالا ببین چی میشه وبلاگت. واسه دیدن و گرفتن کد به آدرس taskhir.com برو

ممنون!
ما همین بلاگ ساده و چپ اندر قیچی خودمون رو ترچیح می دیم!

ستایش شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:41

سلام به به اقا امین به خونه ات خوش اومدی چه عکسی چه مطلبی.راستی سال نومبارک ان شاله امسال دیگه مثل پارسال مارودق ندی.سال خوبی داشته باشی دوستم.

سلام دوست و یار همیشگی!!!
ممنون!!
سال نوی شما هم مبارک جانم!!!
خوش باشی و سلامت و خوشحال همیشه!!!
من هم امید دارم که امسال رنگ و بوی دیگه ای داشته باشه!!!

... دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

سلام آقا!!!
سال نو مبارک

مهدی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:14 http://ultraesfand.blogfa.com

سلام امینکم ! آقا سال نو شما هم مبارک . آقا ما هم از اینکه بعد از قرنها چشممان به جمال مبارک شما روشن گردید بسی خرسند شدیم . بزنم به تخته جوون تر و خوش تیپ تر هم شده بودی .امیدوارم تا چند قرن دیگه که قراره دوباره شما رو زیارت کنیم زنده باشم . آقا ما از عکس و عکاسی هیچ بویی نبرده ایم و وقتی میریم این نمایشگاه های عکاسی هر چی توی این عکس ها دنبال چیزی میگردیم پیدا نمیکنیم که نمیکنیم . ولی با این عکس خیلی ارتباط برقرار نمودم . با یادداشتت هم که کلی حال کردیم . دیگه همین .

مهدی دوست داریم!مهدی! دوست داریم!!!
اینشالو قبل از عصر یخبندان سوم زمین برسیم به خدمت شما و عرض ادب کنیم ....
ما از شما مچکریم که با ما و نوشته ما ارتباط برقرار کردین!
و از این که این یادداشتمون به شما حال داد ازش مچکریم!!!

نازلی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 http://darentezarmojeze.blogsky.com/

سلام داداشی خودم
خوش اومدی با اینکه اینو خونده بودم بازم خوندم وای چقدر دوسش دارم این نوشته بی نظیره بی نظیر.

ممنون خواهر خانومی!!!
ها!مرسی که دوستش داشتی!!:)

ن یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 http://niaz1345.blogfa.com

زیبا وتاثیرگزار

ماسه نفر جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

۱-الهی بمیرم
۲-فدات بشم الهی
۳-اوخیییی
ما سه نفر خوندیمت

1-خدا نکنه!!
2-بازهم خدا نکنه!!!!!!
3-آره....اوخی ی ی ی ی! :(((
شما سه نفر؟؟؟ لطف کردین به خدا!!!

صادق شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 http://www.pelak21.blogfa.com

سلام امین جان
ببین من چطور بگم که مهم ترین اتفاقهای زنگیم به تو مربوطه . یکیش اینکه بالاخره فهمیدم کجا باید کامنت نوشت .
امین امسال سال درخشش تو و بقیه دوستان وبلاگیه . چقدر قشنگ نوشته بودی . و چقدر خوشحالم که هستی و چقدر دلم می خواد ...
خوبه همه چی و من با دوباره خوندن این نوشته نشئه شدم و همین

!!!آقا تو دیگه کی هستی!!!!
من مخلصم که بالاخره یه چیز مهمی به ما مربوط شد.
آقا شما ما را به سقف نکوب...لطف شما به ما بی پایانه وگرنه من همان خاکم که هستم!!!ها!!!
من خمارتم داداشششش

دزموند شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:08

عالیه دوستش داشتم
یاد اون شب و صدای بی حس و حال نازلی افتادم
ولی تو عکاس شاخی هستی.

ها!!
داداشی من تو رو نداشتم چه می کردم؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد