برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

تمایز فلسفی

تو نه حاضری٬ نه غایب.

تنها آن زمان که به سودای رابطه با تو بودم٬ حاضر شدی و آن لحظه که نخواستی٬ غایب.

نه هستی٬ نه نیستی.

هستن ات را خواستن من شکل داد٬ نخواستن ات٬ نیستی را.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
من دارم فکر میکنم که کی باید باشه تا به خاطرش کسی بمونه یا کی بایدبخواد تا یکی هست بشه ...
باید کاری کرد او هم در سودای رابطه با تو باشد پس هم حاضری و هم غایب
باید کاری کرد که او بخواهد که باشد پس هست و نیستش بستگی به تو داره...
من خودم نمیدونم چی گفتم چون فلسف ملسفه بیلمز...
شرمنده اگه با نظرم پستت رو خراب کردم.
موفق باشی

نجمه(ستاره) چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:22

خیلی دوستش داشتم......
می خوای نیست نمی خوای هست.....................
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد