برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

پرواز

برای پرواز؛

تنها پر پرواز کافی نیست؛

بلکه اندکی اقبال نیز لازم است که

در قفس تولد نیافته باشی!

نظرات 7 + ارسال نظر
نازلی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 http://www.darentezareyekmojezeh.blogspot.com

عزیزم برای هر چیزی اقبال لازم است. نه فقط اینی که تو گفتی

لیلا چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:10

و عشق تنها عشق ترا به گرمی یک سیب می کند مانوس
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن
. . .

علی اکبر دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:01 http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ما هم از بد حادثه در قفس زندگی گیر کردیم و یه نفر رو میخواهیم که در این قفس رو باز کنه و ما رها بشیم ازین احساس تنهایی...
موفق باشی

اتابک پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:46

میدونی دام محبت از رهائی بهتر...

اتابک پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:46

میدونی دام محبت از رهائی بهتر...

... سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

به اقبال اعتقاد دارین؟
باور داشتن اون می تونه خیلی از مسایل رو متاثر از خودش کنه!
اگه بهش معتقدین که بحثی نیست.
چون به نظر من قفس بهانه است،حتی اون قفس هم ممکنه یه جور دیگه به پرواز و بعد رشد آدم کمک کنه.

دوست من! من یادم نیست که سال ۱۳۸۶ به چه چیز باور داشتم و یا اعتقاد. این روزها به بسیاری از باورهای گذشته ام هیچ اعتقادی ندارم و به باورهای تازه تری رسیدم.
الان می گم که دنیا رو هر جور که ببینی همون جور هم برات ساخته می شه! الان خیلی بیش از قبل به تعبیری اگزیستانسیالیست شدم! به اصاات وجود و چه گونه وجود داشتن خیلی معتقد ترم! ضمن آنکه بیش از هر زمانی به وجود خداوند هم ایمان دارم!
آره قفس و پرواز همه بهانه است. یا بهتر بگم همه اش ابزار آدمی ست برای کمال! تنها هدف با ارزش انسانی

... چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 13:00

من یه عذرخواهی بدهکارم.
من به تاریخ نوشته هاتون دقت نکردم و اظهارنظر کردم.
با این وجود،من هم بسیار بر این باورم که مجموعه افکارتو،دیدگاههای تو و نگاه تو به پدیده ها و اطرافت دنیای تو رو میسازه.

نه دوست من! هیچ بدهکاری نداری شما!
ضمن این که من رو خیلی خوشحال می کنی که نوشته هام رو با دقت می خونی! ممنون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد