برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

نام

سروناز من، پری روی من، گل اندام، آهو چشم، رویای شبهای پر ستاره من، سیمین رخ من، سپیده شبهای تار من، آرزوی ازلی من، گل مریم باغ زندگی من، الهه عشق من، ستاره صبح من، شبنم زلال من.

 

هر چه تا به حال گفتم فراموش کن.

 

نام حقیقی تو را در رختخواب کشف خواهم کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
nazli شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:02 http://www.darentezareyekmojezeh.blogspot.com

این پست خیلی خیلی حرف زشت بود.
تو خجالت نکشیدی واقعا که .

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18

هال کردم . شاید هم حال کردم... حقیقتش نمی دونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد