برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

زندگی زناشویی

شاید نوشتن کمک می‌کرد. اما به چه چیزی؟ زندگی زناشویی چه معنایی داشت؟

زن و مردی که همخوابه همدیگرند اما هیچ عقدی بینشان جاری نیست؟ زن و شوهری که سالهاست همدیگر را ندیده اند و بعد از مدتها به هم می‌رسند آیا عقدشان پابرجاست؟ مردی  که در شهر دیگری با زنی خوابیده و یا حتی با دخترانی و حالا بعد از سالها بازگشته و زنش را می‌بیند، آیا این دو به هم نامحرم نیستند و یا کلمه واقعی تری : غریبه ؟

و یا حتی زن و شوهر که هر شب کنار هم می‌خوابند اما لحظه ایی همدیگر را لمس نمی‌کنند، رابطه اینها چه اسمی دارد؟ در حالی که هر دو به هم وفادارند؟

یا...

جوهر خودنویس با گذاشتن کلمات روی صفحه سفید دفتر خطها را سیاه می‌کرد و در جای نقطه ها پر رنگ می‌شد. اما هیچ رابطه منطقی برای افکارش نمی‌یافت. شاید خسته بود و یا شاید حتی افسرده و بی انگیزه.

رد زرد چای روی لبه لیوان مانده بود و چای درون آن درست مثل آب،  سرد شده بود. دستش را روی پیشانی‌اش گذاشت و روی دردی که از گردن به سرش هدایت می‌شد متمرکز شد. آیا راه حلی برای سئوالهای بی پاسخش داشت و یا همچنان باید درون سئوالاتش پیچ می‌خورد و یا شاید تا به حال گره خورده بود و خودش هم نمی‌دانست.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین شیرازی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:20

آیا زن و مردی که هیچ حرف همدیگر را نفهمیده اند به همدیگر محرمند؟! امان از این دنیای مملو از سوالهای بی پاسخ.
طنز : برای پاسخ سوالهای رساله ای خود(اعم از فروع دین و احکام ازدواج . طلاق.... به سایت زیر مراجعه کنید
www.....com
بنا به پاره ای ملاحظات و ترافیک سایت از آوردن اسم سایت معذوریم.
سفر خوشی را به بهشت برای شما آرزومندیم.

با سلام و خسته نباشید
شما می توانید با ثبت نام در سایت اینترنتی شرکت ما ، تنها با دریافت یک کد تبلیغاتی ساده و قراردادن آن در وبلاگ خود ، یک درآمد دائمی و ثابت داشته باشید.
بابت هر کلیکی که بر روی تبلیغات مندرج در وبلاگ شما انجام می شود ، مبلغ 600 ریال به شما پرداخت می شود . لازم به ذکر است که سایت اینترنتی اوکسین ادز برای اولین بار در بین فروشگاههای اینترنتی ، اقدام به پرداخت چنین مبلغی نموده است.
برای مطالعه توضیحات کامل و تکمیل فرم ثبت نام به آدرس زیر وارد شوید . ضمنا حداکثر تا 12 ساعت پس از تکمیل فرم ثبت نام ، ایمیل تایید عضویت برای شما ارسال خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد