برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

تاب می خوریم هنوز!

در دارالقرارمان دلشاد نشسته٬ اجابت مزاج اندیشه می فرمودیم بر اوراق سپید. گوشه دنج چارقد شما در خاطرمان آمد؛ دارالقرارمان بی قرار شد...

تاب می خوریم هنوز...!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا خطر پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 http://www.bazareroz.com

دیووووووووونه هاااااااااااااااااااااااااا
/
من یه گروه فعال می خوام البته هنوز دارم جمع می کنم بعد میترکونیم
/
اگه خواستید هم با سایت هم با ایدی که پایینه می تونید با من در تماس باشید
/
اون مقدمه بود برا همه حالا

سلام به مدیر خشکل وبلاگ



و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه

البته اگه خشکل باشن

بابا یه سر به سایت من بزنید


پــو سیــــــدم

همه چیزتوش هست

حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<


بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه



__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه######
_______#############################
________###########################
__________###### مرســــــــــــــی##########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

راستی هر کی مایله تبادل لینک با سارا خطر کنه لینک منو

با عنوان یه سرحتما اینجا بزن

بزاره بعد

بیاد در قسمت تماس با ما به من بگه

فدااااااااا

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxx شهی xxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxx x تی انتیxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x

هر کی خواست منو اد کنه حالشو بگیرم این آیدی رو ادد کنه

ShahlaOk آیدی

شوخی میکنم همتونو دوس دارم فداااا

(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد