برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

کوری

چشمهایم را باز می کنم و نمی دانم این کار درستی است یا نه؟. چشمهایم را می بندم و می دانم که دیگر بستن آنها کار درستی نیست. هیچ رسالتی در میان نیست! هیچ فلسفه ای و یا حتی اندیشه ای. نه حرفی از خدا و نه مهربانی! تنها به این دلیل که می دانم هیچ جرأت آن را ندارم که آنها را دوباره باز کنم. اگر می پرسید چرا؟ جواب می دهم خودم هم نمی دانم! کورمال کورمال دست ام را به اطاف می کشم، درباره درستی و یا نادرستی این کار نیز مطمئن نیستم. نمی دانم نتیجه این جستجو چه خواهد بود. دستهای ام که به دستهایش می خورد دیگر باور می کنم که کار درستی انجام دادم. سوال اینجاست که آیا دست او هم در این تاریکی در حال گشتن بود و یا تنها این دست من است که در جستجویی ابلهانه به شکلی کاملاً تصادفی با دستی برخورد کرده است که من هیچ چیز درباره آن نمی دانم. شاید جسارت آن را نداشته باشم که چشمهایم را باز کنم اما آنقدر جسور هستم که دستم را پس نکشم و حتی شروع به نوازش کنم. نمی دانم کار درستی می کنم یا نه! کمی فقط کمی چشمهایم باز می شود و به گمانم نوری کورکننده چشمهایم را سخت می آزارد. نه تنها چشمهایم را می بندم بلکه با دست دیگرم سخت آنها را می فشارم. مشکل آن است که دیگر نه دلم می خواهد و نه می توانم که دست ام را از روی چشمهایم بر دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:57 http://www.z-k.blogsky.com

سلام
وقتی میتوانی ببینی نگاه کن
وقتی می توانی نگاه کنی رعایت کن
نوشته ی قشنگی بود!!
خوشحال می شم به منم سر بزنید

مریم چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:44

در کل قشنگ بود ولی فکر کنم یه جاهایی سختی جمله هات با راحتی کل متن متناسب نبود...درباره اینکه آدم جسارت داشته باشه اگه با چشم بسته دست آشنایی رو کشف کرد جا نزنه خیلی موافقم

اتابک یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:05

تو نمی دونی ! عیب نداره شاید هیچ کس نمی دونه و شاید اگر چشم ها تو باز کردی هم چیزی نبینی ...
من خیلی ها رو با چشم باز از دست دادم .... و حالا نمی دانم به واقع می بینم و یا فقط سعی می کنم.
p,s:در متن فکر می کنم غلط دیکته ائی بود.
p,s:اگر جرات نداری توی کوری دستشو ول کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد