برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

بی‌آرزو

به در نگاه کردم

به دیوار و به پنجره

                          همه خاکستری بودند

قلبم تنها بود و می‌ترسید

                              بغضم شکست  و دانه های اشک فرو ریختند

احساس بدبختی کردم

احساس تنهایی

                             و بی انصافی را دیدم              

دورترها تاریک بود و مبهم

دورترها بی صدایی بود

دورترها سکوت

 

و من در پی آواز بودم

 

                           تو را هم دیدم که می‌رفتی تنها

                                                                   در فکر

و شاید هم  بی‌آرزو

بی‌قرارم کردی

                دردم از یادم رفت

به دنبالت آمدم تند

                       تندتر

                              باز هم تندتر

اما دورتر شدی

تا دیگر ندیدمت

                 باز هم ابهام و باز هم تنهایی

                                                باز هم درد

باز هم من 

             بی تو

                        بی‌آرزو

 

       

نظرات 5 + ارسال نظر
هومن چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:01 http://lopo.blogsky.com

سلام بر شما دو یار همدل :) شعرتون زیبا بود پاینده باشین

سلما شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:20

کسی برای دوستی انتخاب کن که دلش انقدر بزرگ باشد که نخواهی برای جا شدن تو دلش خودت را کوچک کنی

حمد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:28

اگه همسر من هم مهندس گردابی بود به یه همچین حالی دچار می شدم.

شما کی هستین؟ لطفا خودتون رو معرفی کنید.

آرزو چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:43

تو که بی آرزو نیستی
الان من یکسال و خورده ای است که باهاتم

Maryam پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:28

Ino kheili doost daaram!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد