برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

پیری

فهمیده ام پیر نمی شوم٬

در حال مردن ام

از روزی که متولد شده ام.!

نظرات 1 + ارسال نظر
مترسک چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:55 http://matarssak.blogsky.com

یادمه قرار بود یه جوابی به من بدی.مرد مرده اما اما حالا شدم یه مترسک دروغین.داستاناتو می خوندم و حالا اتفاقی اومدم اینجا و یادم اتفاد یه روز برات کامنت گذاشته بودم.چون دوست داشتم داستانامو بخونی.به هر حال نشد.ولی حالا به مزرعه ی من یه سر بزن.توش داستان نیست اما یه مترسک توش هست.اگه نتونستی تحمل کنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد