برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

درد

    

در سرم درد است و صدا

در انتظار یک معجزه  هستم

تاریکی

تاریکی

مرا به سوی خودت بخوان

و سکوت ساده ترین راه حل برای همه مسائل

گاهی تنهایی هم لازم است و حتی غم

و هیچکس جای هیچکس نخواهد بود و درد هیچکس را نخواهد فهمید

و فهمیده ترین ها دورترین ها هستند

و نزدیکان کودنها

و تو ساکت ترین همه

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سیمین دخت شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 18:40

قبول دارم که سکوت حلال خیلی از مشکلات است. اما عزیزم همیشه دورترینها فهمیده ترینها نیستند. و همه نزدیکان کودنهانیستند. شاید این نزدیکان ذهنیات بسیار دوری از تو و مشکل تو دارند اون دورترینها برعکس

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:15

تنهایی لازم است که بیابی آنچه را که گم کرده ای
گاه حتی سلامی
تورا مقید به کلامی میکند
که دور میشوی از انچه میخواهی
و برای ان به این دنیا آمده ای

گاهی نگاه کردن هم تورا از این تنهایی دور میسازد
بعضی روزا وقتی دارم میام به اینجا
فکر میکنم چه بیرحمانه خلوتمان را به بیگانگان میسپاریم

سولماز دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 http://kaligoola.blogspot.com

چشم امید را ببر از آسمان
روزها با همدیگه فرقی ندارن
بوی کهنگی می‌دن تموموشون

بهراد سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55

چنین است رسم سرای درشت . . .
گاه می اندیشم زمانه را کودکی باید که راه گریختن را به ما آموزد.
انتظار معجزه
اما آسمان از اعجاز تهی ست

محمد شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 21:39

این روزها تنها معجزه میتونه به ما کمک کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد