برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

برخورد نزدیک از نوعی دیگر

شامل دیدگاه من پیرامون ادبیات و سینما و تئاتر و فرهنگ و هنر و نیز داستانهای کوتاهم

روزها

روزها از پی هم می گذرند

و من دیروزها را زندگی می کنم

در یکی از پریروزها خود را دفن کرده ام

و هر روز فردا را آه می کشم!

نظرات 3 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:27 http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

سولماز جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:30

دلم برای فرداهایمان تنگ شده است.

نازلی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

شاید همان تکرارها هستند که ما را درون لوپمان میچرخانند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد